Telefuninu
0086-13383210500
Chjamate
0086-311--13383210500
E-mail
info@zifengtech.com

L'esportazione di mobuli Hebei in i primi trè quarti di u 2020 hà righjuntu 4,59 miliardi di yuan

U valore di pruduzzione tutale di l'industria di fabricazione di mobuli in a Pruvincia di Hebei hè in una tendenza di crescita. D’ottobre 2020, a pruvincia hà compiu un valore tutale di pruduzzione di mobuli di 59,6 miliardi di yuan, un aumentu annuale di 10,6%. L'esportazioni di mobuli mantenenu sempre una forte tendenza di crescita, cù esportazioni di 4,59 miliardi di yuan da ghjinnaghju à settembre. , Un aumentu di 25,1% annuale. Tuttavia, ci sò relativamente poche imprese di mobili di grandi è medie dimensioni, più di 87% sò piccule è microimprese. E piccule è microimprese ponu aiutà à ottene u sviluppu industriale in cuncurrenza è in cuuperazione, ma anu prublemi cum'è l'omogeneità di u pruduttu, a cumpetizione viziosa è a tecnulugia debule. , E cumpagnie di mobuli devenu cuntinuà à realizà innuvazioni di qualità per realizà u novu sviluppu di l'industria di u mobulu in a Pruvincia di Hebei.

A riingegneria di u prucessu di pruduzzione hè un modu impurtante per l'imprese muderne per migliurà a so competitività. A riingegneria di u prucessu di pruduzzione hè di riorganizà i metudi di gestione, a struttura organizzativa, e misure tecniche è u sistema di acquisizione in u prucessu produttivu di l'impresa, affinchì l'impresa possa furnisce prudutti di alta qualità à u mercatu in u più breve tempu secondu a dumanda di u mercatu è à un prezzu chì u mercatu pò accettà.

L'industria di u mobulu hè una industria di produzzione civile chì garantisce a vita di basa di e persone, è hè ancu una industria di a moda chì migliora è ottimizza l'ambiente di vita. Ma a marca hè a cumpetitività a più fundamentale in l'ecunumia glubale. Cù u prugressu ecunomicu è u rapidu sviluppu di l'Internet, a differenziazione di u pruduttu s'hè indebulita. In listessu tempu, u livellu di dumanda di i consumatori hè aumentatu è e abitudini di cunsumu sò cambiate. Hè difficiule per i prudutti o servizii senza una marca di sopravvivere. . L'imprese di mobili devenu fà pienu usu di e tecnulugie di l'infurmazione avanzate cum'è Internet è i big data per adattassi attivamente à e caratteristiche di i bisogni individualizati è diversi di i cunsumatori è sviluppà attivamente "mobuli persunalizati". In listessu tempu, cù cambiamenti in i mudelli di vendita di i prudutti, e cumpagnie devenu cuntinuà à aghjurnà a produzzione, a circulazione è u prucessu di vendita di i prudutti, è rimudellà a struttura cummerciale è l'ecosistema.

news


Tempu di posta: Jul-14-2021